piątek, 12 października 2012

Kalendarz 2013 z Kotyszkami :-)

Już za parę dni będzie drukowany kolejny nasz KALENDARZ :-)
Tym razem już bez Filika ..:(

Mamy już projekt i możemy pokazać :-)































Wielkość 32cm x 46,5cm

Gdyby ktoś zapragnął taki mieć, to można jeszcze składać zamówienia na DRUKARNIA KONTUR drukarnia@drukuj.net 
Koszt kalendarza  wynosi 25 zł - z tego 20 zł to koszty poniesione na materiały + 5 złotych z każdej kwoty za kalendarz przeznaczamy na tymczasy forumowej Rustie (z miau)
 + 20 zł wysyłka ( kurierem ) -niezależnie ile sztuk ...


Dziś udało mi się zapodać Fiprex na kark Kici i Cośka :-)


17 komentarzy:

  1. Fajne kalendarze...

    To dokonałaś niesamowitego wyczynu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :-) Gdyby nie upór Joasi to w tym roku bym odpuściła ...;)

      Usuń
  2. Kalendarz jest super! Modele cudne, pozy przeurocze, nawet i zapasy (takie jak u nas) udało Wam się umieścić.
    No i Grudzień bardzo uroczysty.
    Kicia i Cosiek odrobaczeni? Brawo Amyszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ułożyć jakieś historyjki ,żeby nie było nudno ;))

      Dziękuję za uznanie :-)

      Fripex jest na pasożyty zewnętrzne.
      Kicia ma uczulenie na pchły i zazwyczaj jak je ma, to łysieje na pleckach. Ostatnio miała podany pierwszego sierpnia. Teraz musiałam podać ponownie ,bo coś znowu na pleckach za rzadkie futerko :(
      Na pasożyty wewnętrzne dostała pod koniec czerwca też na kark - PROFENDER.

      Po niedzieli załatwię ten lek dla Cośka :)

      Usuń
  3. Świetny ten kalendarz! Aż żałuję, że nie używam takich ściennych, bo bym sobie zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Alda :-)I witaj na naszym blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz piękny! :). Dobrze, że się udało z Cośkiem i Kicią :D...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super projekt! Ale chciałbym rzec, że szkoda, że brak na nim Filipka. Tak ku pamięci, lubiłem tego łobuziaka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A wiesz właśnie dlatego że już nie ma Filipka nie chciałam nawet myśleć o kalendarzu ...
      Ale jednak jest (Joasia ma moc przekonywania ),choć rzeczywiście pusto bez Filipka ...;((
      Miło nam że pamiętasz i wspominasz naszego F.

      Usuń
    2. Tęskno mi za Baldrickiem. Ciągle łamię sobie głowę, czy na pewno zrobiłem wszystko co mogłem. Tak samo przeżywałem razem z Tobą chorobę Filipka i będę go zawsze pamiętał.

      Usuń
    3. Też tęsknię bardzo za Filipkiem. Nie ma dnia żebym o nim nie myślała...

      Usuń
    4. A tak na marginesie to w tegorocznym kalendarzu kotyszkowym mamy właśnie na październik "Śpiące Kloniki" ,a w zeszłym miesiącu był sam Filipek ..:)
      Nie ma go z nami fizycznie ,ale i tak jest i będzie zawsze ...

      Usuń
  7. Smutno, że w przyszłym roku zabraknie na fotkach naszego Seniorka :-( A jakoś tak mi się też skojarzył kalendarz z moją babcią, która odeszłą w marcu, bo zawsze na święta pod choinkę kupowaliśmy jej kalendarz z kotami i w tym roku już nie kupimy ... No ale life still goes on.
    Nowy kalendarz duecikowy jest też śliczny, powodzenia w kolportażu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to jest -smutki i radości ciągle się przeplatają :(
      Dziękuję :)
      Kalendarz będzie drukowany tylko na zamówienie i nikt na nim nie zarobi :)
      Kolportaż naprawdę nie jest ważny -chyba że dla tych tymczasów u Rustie ...

      Ja co roku robię prezenty rodzinie ;))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.