czwartek, 21 lipca 2016

Drapak i legowisko w jednym

Przyszła kolejna paczka z Zooplusa . Musiałam zamówić jedzonko i trawę , a przy okazji chciałam kupić nowy drapak - legowisko Relax , bo jeden z naszych dwóch już niemal do cna wydrapany .
I pech chciał nie było ich na stanie . Teraz widzę że znowu są , ale to musztarda po obiedzie ...
Zamówię przy kolejnych zakupach ;-)
Zamówiłam za to dwa inne drapaczki z tektury falistej ...
Jeden  okrągły - dużo mniejszy od poprzedniego , drugi prostokątny ( Scratch & Play  ) - to drapak , legowisko i zabawka w jednym .
Karmelek jako pierwszy musiał wszystko dokładnie sprawdzić ;-)










Ten mały to chyba dla chudziaszka Karmelka ? ;-)




 Gucio testuje wszystko co włapki wpadnie ;-))


Żeby wydobyć zabawki próbawał wygryźć większą dziurę !


Wydobycie zabawek z pudełka to wielkie wyzwanie ;-)))


Jak na razie wszystkie próby są bezskuteczne ;-))














Pomógłbym ale mi się nie chce :-P








Zmęczyłem się ...


Teraz ja się pobawię :-)















 
Folia i karton równie atrakcyjne co zabawki ;-))
















Muszę zaznaczyć że to jest moje ;-)




 I to jest moje :-)


I to moje ! :-) 




 A mnie wystarczy mały drapaczek . Będzie służył za fotel w moim salonie ;-))






 A jak zechcę to ten duży też będzie mój , o ! :-D


Prawda że pasuje ? ;-)


Ps.:
Zamówiłam też trawę i już zasiałam . Ciekawe czy urośnie taka ładna jak u Was ? ;-)



23 komentarze:

  1. Bardzo fajna się wydaje ta zabawka wielofunkcyjna z dziurami. Ciekawe na jak długo zainteresuje koty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra te zabawki, Twoje kotyszki to jakaś inna rasa kotów...
    Moje nie chcą się bawić :-(
    Extra zdjęcia :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest dziwne jak ktoś mówi że ich koty się nie bawią. Może się bawią a Ty nie widzisz ? ;-)
      U nas koty bawią się często. Bywa że bawią się razem, częściej jednk każdy z osobna , a reszta obserwuje ;-)
      Dzięki Krysiu :-)
      Pozdrawiamy !

      Usuń
  3. Dla twoich kotów warto kupować. :) Śmiesznie wygląda Karmelek na tym małym drapaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , u nas zabawki czy drapaczki się nie marnują :-D
      Siedzi na nim jak kura na jajach ;-)))

      Usuń
  4. Chyba muszę moim chłopakom zakupić taki drapak. Ale to chyba na zimę dopiero bo teraz ciągle są na podwórku. Kotyszki pięknie się bawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie dla kotków wychodzących to może być atrakcyjne dopiero od jesieni do wiosny :-D

      Usuń
  5. Faktycznie mały ten okrągły drapaczek, ale ważne że się podoba :) I fajny ten z dziurami na zabawki - udało się w końcu Kotyszkom z nich wydobyć zabawki czy walczą jeszcze?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na małym można posiedzieć i pazurki naostrzyć :-)
      Ten z dziurami to naprawdę fajna zabawka. Udało się wyciągnąć jak im nawkladałam więcej zabawek. Ale to nie jest łatwe , oj nie ;-))

      Usuń
  6. Super ze Kotkom podpasowalo I sie ladnie bawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to był udany zakup , zwłaszcza zabawka trzy w jednym :-))

      Usuń
  7. Ten prostokątny jest fajny. :D
    Ciekawa jestem, czy moim udałoby się wyciągnąć zabawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zabawka! Kotki lubią nowości, zainteresowane na maksa. Bardzo podoba mi się miejscówka Karmelka- na szafie drapaczek, miseczka, Francja elegancja. Siedzi sobie kotek, wszystko widzi- cud malina. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelkowi też się podoba , to jego królestwo :D
      Właśnie od niedawna ma tam miseczkę , bo mu się nie chce z schodzić ;-)
      Teraz częściej je i może wreszcie nie będzie takim chudzielcem :-)
      Pozdrawiamy !

      Usuń
  9. Ale się cieszą !Drapaki fajne,,dobrze,ze przypadły do gustu i będą z nich korzystały. U mnie wszelkie tego rodzaju są głębokiej pogardzie a najlepiej drapane są meble ! ze wszystkich traw najlepiej smakuje owies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne te Toje koty Kociafraniu , szkoda że nie lubią drpczków :-(
      Moje nie wybrzydzają co do trawy , ważne że jest jakakolwiek ;-)

      Usuń
  10. U mnie trawa zawsze jest skubana pierwsze trzy dni, a potem sobie gnije, bo koty mają ją gdzieś... :(
    Obecnie niestety mamy kamyczki w moczu u Aleksika, ech...
    Życzymy zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu gnije , ma za mokro ?
      Współczuję problemów z Aleksikiem , oby szybko minęły !
      My ciągle mamy problemy z Guciowymi gruczołami okołoodbytowymi. Już nawet mi się pisać o tym nie chce ...:/
      Również zdrówka życzymy !

      Usuń
  11. Tego relaxa nie próbowałam, u nas furorę robi kolorowa dżdżownica :D Ale ten z dziurkami też wygląda super. Ostatnio robiłam kotom z pudełka taką zabawkę - powycinałam dziurki w jednym boku i zabawa na 2-3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jeszcze nie mieliśmy dżdżownicy ;-))
      Ten z dziurami to hicieor , jeszcze się nie znudził i chyba nie znudzi :-D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.